7 Ağustos 2014 Perşembe

-Hiç

Hiç
Sen hiç kendinden geçtin mi ? 
Ben geçtim mesela,öylece dümdüz yürüdüm gittim,
kayboldum karanlıkta,aynı gökyüzü altında.

Sen hiç bekledin mi kendini ?
Ben çok bekledim soğuk banklarda,
sahilde sarhoş balıkçılarla,
gelmedim bir türlü,
kendimi terk etmeyi öğrenmişim meğer.


Sen bir gemi oldun mu hiç uzaklara götüren sevdiğini,
ben deniz olmaya razıydım üzerimden geçerken sen,
el sallayanlar arasında tanıdığım olmadan,üzerime alındım tüm vedaları,
vedaları severim biraz,bu yüzdendir hüznüm aynı gökyüzü altında.


Sen hiç 'hiç' oldun mu birilerinde,birileriyle.
Ben oldum aynı gökyüzü altında,
ben hiç oldum hiç kırıklığı yaşadım defalarca,
hiç ne kadar büyük anlam ifade eder senin için ? 
aynı gökyüzü altında,hiçlerce kez sevdim seni ve hiçlerime sarıldım,
aynı gökyüzünün tavan arasında.

S.r.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder